Shop Mobile More Submit  Join Login
tobi's conscience by niaryusuke tobi's conscience by niaryusuke
im sure people wonder how tobi ticks, heres how. nyahahahah. inspired by krunk from the emperor's new groove... except for the porn thing
Add a Comment:
 
:iconmusicnymph9:
MusicNymph9 Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah... Kronk needs his two shoulder buddies as much as Deidera DOESN'T need Tobi~! XD
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Apr 19, 2012  Student General Artist
but deidara needs tobi~!!! COMICAL RELIEF PURPOSE!!
Reply
:iconmusicnymph9:
MusicNymph9 Featured By Owner Jun 6, 2012  Hobbyist General Artist
^^"
That's what I mean... Kronk's shoulder angels only *%$@ up his decsisions! Kronk doesn't need those guys, which mean Deidera DESPARATELY needs Tobi... They're so awesome togther~!!!
Reply
:icone-m-e-r-l:
E-M-E-R-L Featured By Owner May 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
watch porn lol tobi is a naughty boy lol
Reply
:iconshining-armor7:
shining-armor7 Featured By Owner Jan 1, 2010
it is Fantastic
Reply
:iconmarkuslarsen:
markuslarsen Featured By Owner Aug 24, 2009
WATCH PORN!!!!!!!!
Reply
:iconzeldagirl64:
zeldagirl64 Featured By Owner Aug 11, 2009
LOLZ@PRON.
This is hilarious.
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 11, 2009  Student General Artist
thanks~
Reply
:iconshisuiuchiha:
ShisuiUchiha Featured By Owner Apr 6, 2008  Hobbyist Writer
the good boy^^

i like your artworks ^_____^
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Apr 6, 2008  Student General Artist
thank you~!
Reply
:iconshisuiuchiha:
ShisuiUchiha Featured By Owner Apr 6, 2008  Hobbyist Writer
your welcome^^
Reply
:iconwhats-my-name-again:
whats-my-name-again Featured By Owner Mar 13, 2008
lol, thats just like my conscience, and I also vote on acting innocent while secretly doing what the evil conscience says. >=)
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Mar 14, 2008  Student General Artist
wahahahah yeah~!
Reply
:iconkittycat-nya:
kittycat-nya Featured By Owner Feb 10, 2008
i vote on acting innocent while secretly doing what the evil conscience says. XD
Reply
:iconshisuiuchiha:
ShisuiUchiha Featured By Owner Apr 6, 2008  Hobbyist Writer
i do actually the same ^^
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Feb 10, 2008  Student General Artist
hahaha that works~!
Reply
:iconmissshortie:
MissShortie Featured By Owner Dec 3, 2007  Hobbyist Digital Artist
:XD:
win.
I've always thought of that...
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Dec 3, 2007  Student General Artist
hahahah yeah, who knows what is going on in tobi's brain~
Reply
:iconmissshortie:
MissShortie Featured By Owner Dec 4, 2007  Hobbyist Digital Artist
true that.
;p
Reply
:iconsba-fanyxd:
SBA-fanyXD Featured By Owner Oct 5, 2007
that funny and cuuuuuuuuuute!!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Oct 5, 2007  Student General Artist
heheheh thanks
Reply
:iconsba-fanyxd:
SBA-fanyXD Featured By Owner Oct 7, 2007
ur welcooome
Reply
:iconearlkyo:
earlkyo Featured By Owner Aug 30, 2007
good lord its awesome tebayo
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 30, 2007  Student General Artist
hihi woot~! ty
Reply
:iconjan-michael9500:
jan-michael9500 Featured By Owner Aug 29, 2007
oh yeah! XD
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 29, 2007  Student General Artist
hahahahahah~! >,..,<
Reply
:iconjay-zx:
Jay-zx Featured By Owner Aug 28, 2007
I be rendering this now :D thanks for the permission :D
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 29, 2007  Student General Artist
thanks for agreeing~! can i put the final work in my page?
Reply
:iconjay-zx:
Jay-zx Featured By Owner Aug 29, 2007
Suuurre!!! :D
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 29, 2007  Student General Artist
kiiiiiiiiiiiiiiii~!
Reply
:iconajikanfan666:
AjikanFan666 Featured By Owner Aug 28, 2007
I like it with teh color!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 28, 2007  Student General Artist
heheheh thanks ^,..,^
Reply
:iconajikanfan666:
AjikanFan666 Featured By Owner Aug 29, 2007
No problem!! Hope you think my Shadow and Raiga drawings are good when I enter them in..!!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 29, 2007  Student General Artist
im gonna take a look at every detail on your improvement ^,..,^
Reply
:iconajikanfan666:
AjikanFan666 Featured By Owner Aug 29, 2007
DAMN YOU
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 30, 2007  Student General Artist
i didnt mean anything, like i said. "improvement" heheh
Reply
:iconajikanfan666:
AjikanFan666 Featured By Owner Aug 30, 2007
I know, but I was a bit self-conscience about my detail..Augh, I hate detail..But it makes everything look good!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 30, 2007  Student General Artist
yeah, sumtimes it disappoints me too
Reply
:iconhollowedmirror:
hollowedmirror Featured By Owner Aug 27, 2007
I thought it's conscience >__< anyway~ this is funny and cute! XD :+fav:
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 27, 2007  Student General Artist
oh yeah! hahahahahah gomene.... im gonna change it now~ or we could do the split personality thing and it could work
Reply
:iconajikanfan666:
AjikanFan666 Featured By Owner Aug 23, 2007
Rofl, Cheat on your math test? I never thought possible. XD
Fave
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 24, 2007  Student General Artist
heheheh thanks >,..,< we never know eh? theres a probability that the auditions for new akatsuki requires u to do math tests hahahah
Reply
:iconznas:
znas Featured By Owner Aug 23, 2007
Poor tobi ^_____________^
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 23, 2007  Student General Artist
heheheh yeah.... caught up between two rivers... which river will he choose?
Reply
:iconznas:
znas Featured By Owner Aug 23, 2007
The porn river!!!!!!!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 23, 2007  Student General Artist
but tobi is a good boy~ hahahah
Reply
:iconhardedge-spriter:
hardedge-spriter Featured By Owner Aug 23, 2007
BUT IM A GOOD BOY!
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 23, 2007  Student General Artist
hehehehe >,..,<
Reply
:iconaizu-marl:
aizu-marl Featured By Owner Aug 23, 2007  Hobbyist General Artist
Ahahaha
Reply
:iconniaryusuke:
niaryusuke Featured By Owner Aug 23, 2007  Student General Artist
i wonder who'll tobi follow...?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 22, 2007
Image Size
288 KB
Resolution
1089×1175
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,217
Favourites
73 (who?)
Comments
53
Downloads
27
×